loading...
دانلودها | نرم افزار,بازی,کتاب
Admin بازدید : 42 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Khanwars.ir قدیمی ترین و پرقدرت ترین بازی آنلاین استراتژیک ایران است

Start

با وجود گذشت سالیان فراوان و با ارائه نگارش های جدید تر بازی توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

با وجود داشتن اقوام و گروه های زیاد از جمله آرش "کمانگیر" و "قوم پارسی"

شما می توانید استراتژی های متنوعی را در این بازی تجربه کنید و از این بازی لذت ببرید.

پس رایگان بازی کنید و لذت ببرید و همچنان از جوایز ارزنده ما بهره مند شوید

Start

Admin بازدید : 66 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (1)

دانلود جدیدترین ورژن آنتی ویروس قدرتمند AndroHelm AntiVirus Security 2.2

ویروس کش اندرویدهلم محافظ قدرتمند گوشی اندروید شما در برابر ویروس ها است

                     AndroHelm AntiVirus Security

این روزها برنامه های مختلفی برای سیستم عامل آندروید منتشر می شود که هر کدام از آنها دارای نقض های مختلفی هستند و به مرور زمان به بد افزار تبدیل می‌شوند و در نهایت گوشی و تبلت آندرویدی شما را کند می‌کند.
برنامه AndroHelm AntiVirus با قیمت بالا در آندروید مارکت عرضه شده است قیمت آنتی ویروس برنامه AndroHelm AntiVirus به شکل باور نکردنی ۱۲۰ دلار میباشد ناگفته نماند که باید اندازه این قیمت بالا از برنامه انتظار داشت. تا به این لحظه طبق بررسی های انجام شده گرانترین آنتی ویروس گوگل پلی شناخته شده است. اینتر فیس برنامه بسیار خلاقانه و جالب طراحی شده است به گونه‌ای که کاربر احساس خستگی نمیکند و همچنین بسیار ساده است. به سراغ قابلیت های اصلی آنتی ویروس برنامه AndroHelm AntiVirus میرویم. به صورت کامل میتوانید حافظه های جانبی خود را اسکن کنید و در صورت هر گونه فایل یا برنامه مخربی با هشدار به شما اطلاع رسانی می‌شود در این هنگام از شما اجازه پاک کردن فایل مورد نظر را برنامه میگیرد که در صورت رضایت شما حذف می‌شود.  برنامه از ویژگی های زیادی برخوردار است که یکی از آنها بسیار جالب است و دلمان نمی آید به سادگی از کنار آن عبور کنیم در این ویروس کش قدرتمند قابلیت فوق العاده پنهان شده است که هر کسی به نیاز دارد.

اگر در مکان نشسته‌اید و گوشیتان را گم کرده اید و یا آن را جا گذاشته اید نگران هیچ چیزی نباشید زیرا به محض اینکه سنسور ها به برنامه هشدار بدهند گوشی شما به صدا می آید و آژیر میکشد که شما در همان لحظه گوشی خود را پیدا می‌کنید. اگر میخواهید مخاطبین خود مدیریت کنید میتوانید از این برنامه ویروس کش استفاده کنید البته نه برای انجام هر کاری بلکه برای لیست سیاه،با استفاده از این ویژگی میتوانید شماره های مورد نظر خود را به بلک لیست بدهید و از دست مزاحمان راحت شوید.  و در نهایت باید به حفاظت از حریم خصوصی برنامه گفت که این برنامه میتواند صفحه وب هایی را که مشاهده می‌کنید مورد برسی قرار دهد از راه دور کنترل قفل را به عهده بگیرد و از برنامه های نصبی پشتیبانی تهیه کند و بر روی آنها پسورد قرار دهد.آنتی ویروس قدرتمند اندروهلم را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

Admin بازدید : 58 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

Autodesk Inventor Publisher نام نرم افزاری قدرتمند میباشد که به شما برای طراحی قطعات صنعتی کمک میکند.این نرم افزار به شما برای طراحی سه بعدی مکانیکی ، شبیه سازی محصول ،ایجاد قالب و … کمک میکند.این نرم افزار با امکاناتی که دارد میتواند نرم افزاری کاملا کاربردی برای طراحی قطعات صنعتی یا کل خط تولید کاخانه شما باشد.شما به کمک این نرم افزار میتوانید سیستم کاری کارخانه ی خود را اصلاح کنید و به فکر ایده های جدید و درآمد زا برای کارخانتان باشید.به کمک این نرم افزار می توانید تحلیل های مختلفی از طرحتان در محیط نرم افزار از جمله تحلیل حرارتی آماری، بازدهی، مغناطیسی و … داشته باشید. این نرم افزار بر روی ویندوز ۷/۸/۸.۱ نسخه ۶۴ بیتی قابل اجرا میباشد.

 

Autodesk Inventor Publisher نرم افزار طراحی قطعات صنعتی Autodesk Inventor Publisher 2016

 

Admin بازدید : 58 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

Poltergeist SCREENER (2015) Mkv   x264/x265

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

 

Poltergeist 2015 cover small دانلود فیلم Poltergeist 2015

 

نام فیلم: Poltergeist – روحی که اشیاء را جابجا کرده و صداهای عجیبی ایجاد می کند

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: ترسناک، هیجان انگیز

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۵۵ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: SCREENER 720p/SCREENER 1080p/SCREENER x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: خانواده ای که در خانه ای تسخیرشده توسط شیطان در حومه شهر زندگی می کنند باید با یکدیگر متحد شوند تا دختر کوچک خانواده را که تسخیر شده است را نجات دهند و …

 

Admin بازدید : 43 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

Top Gear Season 22 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هشتم (نسخه کم حجم اختصاصی دانلودها) به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|اتمام مجموعه|

 

Top Gear Season 22 cover دانلود فصل بیست و دوم مستند تخت گاز   Top Gear Season 22 2015

 

نام مستند: Top Gear Season 22 – فصل بیست و دوم مستند تخت گاز

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۵۴۴ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل بیست و دوم  این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …

Admin بازدید : 247 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

Artifact Interactive Garden Planner نام یک نرم افزار برای طراحی فضای سبز میباشد که به کمک آن میتوانید باغ یا ویلای خود را طراحی کنید.با استفاده از این نرم افزار میتوانید زمین را پلن بندی کنید درختان را جانمایی کنید ، اشیا را در مکان های دلخواه قرار دهید و به راحتی با قابلیت کشیدن در نرم افزار تغییرات دلخواه را در طراحی باغ خود انجام دهید. همچنین میتوانید نرده یا فنس و مسیر برای باغ طراحی کنید.بعد از انجام طراحی میتوانید طرح خود را با بالاترین کیفیت چاپ نمایید.

 

Artifact Interactive Garden نرم افزار طراحی فضای سبز Artifact Interactive Garden Planner 3.3.6

Admin بازدید : 28 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

30 Sleek Minimalist Designs Fonts مجموعه ٣٠ فونت جديد و بسيار زيبا براي طراحي

Admin بازدید : 264 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

Typograf نرم افزاری ویژه برای نمایش و مدیریت فونت های OpenType و  TrueType و Type1 که فونت های فارسی را نیز شامل می شود ، می باشد. همانطور که میدانید به صورت معمول امکان نمایش فونت ها و تست آنها وجود ندارد ، ولی این نرم افزار ویژه میتواند فونت ها را نمایش و مدیریت و در صورت لزوم آنها را در سایزهای مختلف پرنت نیز نماید. نکته جالب دیگر نرم افزار امکان مقایسه فونت ها به صورت نمایشی می باشد و این بسیار موثر خواهد بود. همچنین این نرم افزار به سادگی فونت های درون هارد دیسک را می یابد و میتواند فونت ها شبیه به هم را تشخیص دهد. نمایش تمام خواص فونت (طبقه بندی قلم، جفت های kerning، داده های فایل، کپی رایت و …). نمایش مجموعه کاراکتر، طرح بندی صفحه کلید، نمایش زوم. 

 

typograf نمایش و مدیریت فونت ها Typograf v5.1.3.11

Admin بازدید : 44 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

این پک شامل ۴۹۸ فونت زیبا و انگلیسی سال ۲۰۱۳ می باشد که در در فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی می باشند که برای زیبا سازی متن ها بسیار مهم هستند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها ، برای یک طراح ضروری است . برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در کنترل پنل کپی کنید .

 

Fonts Pack Collection مجموعه 498 فونت زیبای انگلیسی Sidoka Fonts Pack Collection

 

Admin بازدید : 57 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

این پک شامل ۱۵۰۰ فونت زیبا و انگلیسی سال ۲۰۱۳ میلادی است که در با فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

 

Font Pack 1500 مجموعه ۱۵۰۰ فونت برای طراحی Font Pack For Designers

 

 

Admin بازدید : 69 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه از ۵۰ فونت معروف انگلیسی که در زمینه ی طراحی بسیاری از شرکتها و کمپانی های انیمیشن سازی و  صنعت گیم و .. از ان استفاده کرده اند را این بار برای شما آماده کرده ایم . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

 

Fonts Pack Collection مجموعه ۵۰ فونت معروف انگلیسی  Collection Of Famous Font

 

Admin بازدید : 45 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

ین مجموعه از فونتها یکی از کاملترین مجموعه های موجود از فونتهای فارسی میباشد که بیش از ۱۵۰۰ فونت فارسی را در بردارد که برای طراحی بسیار مفید میباشد.فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را ازسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Persian%20Font%20Pack مجموعه ای کامل از فونتهای فارسی Persian Font Collection

Admin بازدید : 36 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

زمانیکه شما به ایجاد یک فونت یا ویرایش آن می پردازید این نرم افزار یک پیش نمایش از تمام کاراکتر های موجود برای ساخت یا ویرایش در اختیار شما قرار می دهد .تا شما به راحتی بتوانید کاراکتر های مورد نیاز را به آن اضافه یا ظاهر یک کاراکتر موجود را تغییر دهیدوهمچنین شما می توانید عکس، لوگو و یا امضای خود را به عنوان یک کاراکتر به آن اضاقه کنید یا یک فونت از دست خط خود بسازید.

 

 High Logic FontCreator Pro نرم افزار ساخت و ویرایش فونت High Logic FontCreator Pro 9.0.0 Build 1914

Admin بازدید : 46 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

COMSOL Multiphysics نام نرم افزار مدل سازی می باشد که تمامی مراحل در فرایند مدل سازی را برای شما آسان تر می کند. این مراحل شامل ساختار هندسی مدل ، شبکه بندی مدل ، فیزیک اصلی مدل ، حل کردن مدل و سپس دیداری نمودن نتیجه حل آن می باشد. این نرم افزار برای رشته های مهندسی شیمی ، برق ، مکانیک ، صنایع و هر رشته ای که در آن بحثی از مدل سازی و حل آن به صورت بصری می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. ایجاد مدل در این نرم افزار به دلیل استفاده از ساختارهای فیزیکی از پیش تعبیه شده در نرم افزار ، بسیار سریع بوده و شما می توانید گستره ی عظیمی از ساختارهای مکانیکی و تجزیه تحلیل های الکترومغناطیسی را مورد بررسی قرار دهید. خواص مواد ، اجزاء منبع و حدود مرزی می توانند توابعی دلخواه از متغیرهای مستقل باشند. آپدیت شماره ۲ این نرم افزار بسیار کاربردی و تخصصی ، به تازگی منتشر شده است که تغییراتی در زمینه رفع برخی باگ های نرم افزار انجام داده است. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار مهندسی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Comsol Multiphysics مدل سازی مسائل مهندسی با Comsol Multiphysics 5.1.0.180 update2

 

Admin بازدید : 35 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

Paaytakht Season 4 HDTVRip (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت هشتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|قسمت ششم با کیفیت Webrip HD 720p به پست اضافه شد|

 

payetakht 4 دانلود سریال تلویزیونی پایتخت 4

 

نام سریال: Paaytakht Season 4 – پایتخت ۴

سال انتشار: ۱۳۹۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۸ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip/HDTVRip x265

خلاصه داستان: -

Admin بازدید : 25 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

MadOut بازی جدیدی در سبک اکشن مسابقه ای می باشد که به تازگی برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. شما در این بازی به تجربه رانندگی در نهایت سرعت رسید و برای اولین بار هیجان رانندگی در کوهستان ها را تجربه خواهید نمود. خلاقیت در مراحل مختلف بازی رمز پیروزی شما خواهد و حتی با ارتقا اتومبیل خود بسته به مراحل مختلف و جاده های بارانی و یا برفی می توانید سرعت و عملکرد بهتری را از اتومبیل خود داشته باشید.
از ویژگی های بارز این بازی می توان به وجود ۱۵ اتومبیل مختلف در کنار اتومبیل های SUV 6 اشاره کرد. بیش از ۵۰ آهنگ منحصربفرد در مراحل بازی پخش خواهد شد که مطمئنا دارای هیجان بیشتری برای پیروزی خواهد بود. هم اکنون می توانید این بازی مهیج را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

MadOut-TiNYiSO

 

Madout Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی MadOut برای PC

Admin بازدید : 31 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

Botology عنوان بازی می باشد که برای کنسول های نسل جدید و همچنین سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. سبک بازی ماجرایی و حادثه ای می باشد که می توان آن را ترکیبی از بازی رباتیک زیبا و سیستم کنترل از راه دور عنوان کرد. هدف شما در این بازی مهیج شناسایی سیستم های فضایی از راه دور بوسیله ربات ها خواهد بود و در این راه ماموریت های مختلفی به شما سپرده خواهد شد.
آزمایش های پرمخاطره و همچنین ارائه نمونه های اولیه مکانیکی از بخش های ویژه این بازی می باشد. با رسیدن به اهداف خود عواقب غیرمنتظره ای در انتظار شما می باشد که بایستی با دانستن اطلاعات لازم بر آنها غلبه کنید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Botology را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Botology-PLAZA

 

Botology Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی Botology برای PC

 

 

 

Admin بازدید : 33 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

آیا شما نیز به ساخت انیمیشن علاقه دارید؟ ابزار مناسب ساخت آن را ندارید؟ Web Cartoon Maker به شما این امکان را می دهد تا استعدادتان را شکوفا کنید و از آن بهره ببرید. این یک نرم افزار رایگان و کم حجم است که به شما این امکان را میدهد که با کمی پشت کار و آشنایی نسبی با زبان برنامه نویسی ++C بتوانید انیمشن یا کلیپ کوتاه و ساده دلخواهتان را طراحی کنید و از آن لذت ببرید.

نرم افزار طراحی انیمیشن Web Cartoon Maker

 Web Cartoon Maker 1.5 | Size: 6.5 MB | Direct Link

دانلود دانلود با لینک مستقیم و حجم ۶٫۴ مگابایت

Admin بازدید : 38 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

رایج ترین نرم افزار فشرده سازی WinRAR نام دارد. ولی امروز قصد داریم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که در مواردی بهتر از WinRAR عمل کرده و فایلها را فشرده تر میکند. سرعت فشرده سازی آن هم بیشتر است. اما گاهی اوقات حجم فایلها را نیز افزایش میدهد. بهتر است برای فشرده کردن برنامه هایی که فایلهای کم حجم زیاد دارند از آن استفاده کنید.

 

برتری های برنامه ۷-Zip 9.22 نسبت به WinRAR:
- انجام عملیات فشرده سازی با سرعت بالاتر
– استفاده از امکانات CPU‌های دو هسته ای برای افزایش درصد فشردگی و سرعت فشرده سازی
– باز کردن فایلهای فشرده بیشتر نسبت به WinRAR
– فشرده سازی به ۳ فرمت مختلف
– امکان کد گذاری قویتر برای جلوگیری از برداشتن پسورد فایل
– دارا بودن رابط کاربری به زبان فارسی

 

دانلود فایل

حجم فایل:1.1مگابایت

Admin بازدید : 57 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

Watery Desktop 3D نام نرم افزاری کم حجم و در عین حال بسیار جذاب است که با استفاده از آن قادرید تا محیط دسکتاپ خود را به یک محیط آبی تبدیل کنید!

با نصب این نرم افزار محیط دسکتاپ شما را آب فرا می گیرد و دیگر از آن یکنواختی همیشگی خبری نیست! همچنین اگر علاقه ای به یک دسکتاپ خیس و غرق در آب ندارید می توانید از اسکرین سیور این نرم افزار استفاده کنید که همین امکان را تنها در هنگامی که مدتی با کامپیوتر خود کار نکنید برایتان فراهم می سازد.

Watery Desktop 3D

Watery Desktop 3D | Size: 1 MB | Direct Link

 

3sotdownload.com  دانلودفایل

حجم:1مگابایت

Admin بازدید : 29 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

یکی از قابلیت های امنیتی فوق العاده جالب که در سیستم عامل آندروید مورد استفاده قرار گرفته است ، امکان قفل کردن محیط سیستم عامل به روش الگویی یا همان Pattern می‌باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. حال در این پست قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به شما این امکان را می‌دهد تا از قفل الگویی برای ویندوز خود استفاده نمایید.

شما با نصب نرم افزار کم حجم و بسیار جالب و کارآمد XUS pc lock قفل الگویی را برای ویندوز خود خواهید داشت و از این طریق از دسترسی دیگران به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت خواهد شد. کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید. هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد. از دیگر نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می‌باشد. ضمنا می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هنگام بالا آمدن ویندوز قفل الگویی به نمایش در آید.

XUS PC Lock

XUS PC Lock | Size: 1.5 MB | Direct Link

 

دانلود دانلود فایل

حجم فایل:1.6مگابایت

منبع:گرین سافت

Admin بازدید : 29 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید در شبکه های اینترنت بی سیم ضریب نفوذ و هک شدن بالاست ، حال اگر شما یک شبکه بی سیم اینترنت WiFi دارید بهتر است بدانید که چه کسانی از این شبکه استفاده میکنند.

Wireless Network Watcher نام یک نرم افزار رایگان در این زمینه است که دستگاههایی را که به Wi-Fi شما وصل هستند همراه با جزئیات به نمایش در می آورد و چنانچه فردی سود جو یا همان هکر از اینترنت شما استفاده کند می توانید با کمک این نرم افزار مچ آن فرا را بگیرید.

نرم افزار نمایش استفاده کنندگان از شبکه WiFi

Wireless Network Watcher | Size: 0.5 MB | Direct Link

 

دانلوددانلود فایل

حجم فایل:1مگابایت

منبع:گرین سافت


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مدیریتی , , 
:: برچسب‌ها: مدیریت شبکه های wifi,نرم افزار مدیریت شبکه ,

Admin بازدید : 32 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

گر از کامپیوتری به صورت اشتراکی استفاده می کنید ، شاید قفل کردن پورتهای ورودی USB برایتان امری ضروری و مهم به شمار رود. یکی از مهترین مزیت های بستن درگاه USB جلوگیری از اتصال فلش های ویروسی به کامپیوتر است. یکی دیگر از مزیت ها غیر فعال کردن پورت یو اس بی ، جلوگیری از سرقت اطلاعات شماست.

نرم افزار کم حجم My USB Only قادر است تا با بستن و قفل کردن پورتهای USB ، رایانه شما را در مقابل انواع خطرات ، سرقت های اطلاعاتی و ویروس بیمه کند. البته می توانید با وارد کردن رمز برنامه پورتها را از حالت قفل در آورید و از آنها استفاده کنید.

Desktop Notepad

My USB Only | Size: 4 MB | Direct Link

 

"دانلود"دانلود فایل

حجم فایل:

منبع:گرین سافت

Admin بازدید : 33 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

KeyFreeze نام یک نرم افزار بسیار کم حجم و جالب می باشد که از رایانه شما در زمانی که پشت کامپیوتر نیستید می تواند محافظت کند. با کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا کیبورد و ماوس خود را در محیط ویندوز قفل نمایید. این برنامه بصورت پرتابل و بدون نیاز به نصب و فقط با یک کلیک قابل اجراست. ضمنا برای غیر فعال کردن نرم افزار پس از اجرا ، باید از ۳ کلید ترکیبی Ctrl + Alt + Del استفاده نمایید.

KeyFreeze

KeyFreeze Portable | Size: 300 KB | Direct Link

 

دانلود

 دانلود فایل

حجم فایل:1 مگابایت

منبع: گرین سافت

Admin بازدید : 61 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)
به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی کشور با هدف تقویت حضور خط فارسی در عرصه های بین المللی و نگارش رایانه ای و به پاس داشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه ای را در قالب طرح تسما (تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) به شرکت های رایانه ای پیشنهاد داد و شرکت داده ورزان هامون مجری پیاده سازی و تولید فونت نستعلیق در محیط های عمومی تولید متن شد.
 
 
خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده سازی در محیط های تولید متن مشکلات بسیاری در بر دارد و ترکیب های ممکن، تنوع را بی شمار می کند.
 
 
فونت فوق با نام Iran Nastaliq عرضه گردیده و به صورت استاندارد یونیکد طراحی شده است و می توان از آن در تمامی نرم افزارهایی که یونیکد را پشتیبانی میکنند مانند (اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت آفیس، اتوکد، فتوشاپ خاور میانه و ...) همانند دیگر فونت های فارسی به راحتی استفاده نمود.
 
 
 
حجم فایل:100کیلوبایت
منبع:گرین سافت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,843
  • بازدید کلی : 6,567
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی