loading...
دانلودها | نرم افزار,بازی,کتاب
Admin بازدید : 57 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

این پک شامل ۱۵۰۰ فونت زیبا و انگلیسی سال ۲۰۱۳ میلادی است که در با فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

 

Font Pack 1500 مجموعه ۱۵۰۰ فونت برای طراحی Font Pack For Designers

 

 

Admin بازدید : 68 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه از ۵۰ فونت معروف انگلیسی که در زمینه ی طراحی بسیاری از شرکتها و کمپانی های انیمیشن سازی و  صنعت گیم و .. از ان استفاده کرده اند را این بار برای شما آماده کرده ایم . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

 

Fonts Pack Collection مجموعه ۵۰ فونت معروف انگلیسی  Collection Of Famous Font

 

Admin بازدید : 44 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

ین مجموعه از فونتها یکی از کاملترین مجموعه های موجود از فونتهای فارسی میباشد که بیش از ۱۵۰۰ فونت فارسی را در بردارد که برای طراحی بسیار مفید میباشد.فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را ازسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Persian%20Font%20Pack مجموعه ای کامل از فونتهای فارسی Persian Font Collection

Admin بازدید : 36 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

زمانیکه شما به ایجاد یک فونت یا ویرایش آن می پردازید این نرم افزار یک پیش نمایش از تمام کاراکتر های موجود برای ساخت یا ویرایش در اختیار شما قرار می دهد .تا شما به راحتی بتوانید کاراکتر های مورد نیاز را به آن اضافه یا ظاهر یک کاراکتر موجود را تغییر دهیدوهمچنین شما می توانید عکس، لوگو و یا امضای خود را به عنوان یک کاراکتر به آن اضاقه کنید یا یک فونت از دست خط خود بسازید.

 

 High Logic FontCreator Pro نرم افزار ساخت و ویرایش فونت High Logic FontCreator Pro 9.0.0 Build 1914

Admin بازدید : 45 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

COMSOL Multiphysics نام نرم افزار مدل سازی می باشد که تمامی مراحل در فرایند مدل سازی را برای شما آسان تر می کند. این مراحل شامل ساختار هندسی مدل ، شبکه بندی مدل ، فیزیک اصلی مدل ، حل کردن مدل و سپس دیداری نمودن نتیجه حل آن می باشد. این نرم افزار برای رشته های مهندسی شیمی ، برق ، مکانیک ، صنایع و هر رشته ای که در آن بحثی از مدل سازی و حل آن به صورت بصری می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. ایجاد مدل در این نرم افزار به دلیل استفاده از ساختارهای فیزیکی از پیش تعبیه شده در نرم افزار ، بسیار سریع بوده و شما می توانید گستره ی عظیمی از ساختارهای مکانیکی و تجزیه تحلیل های الکترومغناطیسی را مورد بررسی قرار دهید. خواص مواد ، اجزاء منبع و حدود مرزی می توانند توابعی دلخواه از متغیرهای مستقل باشند. آپدیت شماره ۲ این نرم افزار بسیار کاربردی و تخصصی ، به تازگی منتشر شده است که تغییراتی در زمینه رفع برخی باگ های نرم افزار انجام داده است. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار مهندسی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Comsol Multiphysics مدل سازی مسائل مهندسی با Comsol Multiphysics 5.1.0.180 update2

 

Admin بازدید : 35 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

Paaytakht Season 4 HDTVRip (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت هشتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|قسمت ششم با کیفیت Webrip HD 720p به پست اضافه شد|

 

payetakht 4 دانلود سریال تلویزیونی پایتخت 4

 

نام سریال: Paaytakht Season 4 – پایتخت ۴

سال انتشار: ۱۳۹۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۸ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip/HDTVRip x265

خلاصه داستان: -

Admin بازدید : 25 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

MadOut بازی جدیدی در سبک اکشن مسابقه ای می باشد که به تازگی برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. شما در این بازی به تجربه رانندگی در نهایت سرعت رسید و برای اولین بار هیجان رانندگی در کوهستان ها را تجربه خواهید نمود. خلاقیت در مراحل مختلف بازی رمز پیروزی شما خواهد و حتی با ارتقا اتومبیل خود بسته به مراحل مختلف و جاده های بارانی و یا برفی می توانید سرعت و عملکرد بهتری را از اتومبیل خود داشته باشید.
از ویژگی های بارز این بازی می توان به وجود ۱۵ اتومبیل مختلف در کنار اتومبیل های SUV 6 اشاره کرد. بیش از ۵۰ آهنگ منحصربفرد در مراحل بازی پخش خواهد شد که مطمئنا دارای هیجان بیشتری برای پیروزی خواهد بود. هم اکنون می توانید این بازی مهیج را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

MadOut-TiNYiSO

 

Madout Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی MadOut برای PC

Admin بازدید : 31 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

Botology عنوان بازی می باشد که برای کنسول های نسل جدید و همچنین سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. سبک بازی ماجرایی و حادثه ای می باشد که می توان آن را ترکیبی از بازی رباتیک زیبا و سیستم کنترل از راه دور عنوان کرد. هدف شما در این بازی مهیج شناسایی سیستم های فضایی از راه دور بوسیله ربات ها خواهد بود و در این راه ماموریت های مختلفی به شما سپرده خواهد شد.
آزمایش های پرمخاطره و همچنین ارائه نمونه های اولیه مکانیکی از بخش های ویژه این بازی می باشد. با رسیدن به اهداف خود عواقب غیرمنتظره ای در انتظار شما می باشد که بایستی با دانستن اطلاعات لازم بر آنها غلبه کنید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Botology را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Botology-PLAZA

 

Botology Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی Botology برای PC

 

 

 

Admin بازدید : 33 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

آیا شما نیز به ساخت انیمیشن علاقه دارید؟ ابزار مناسب ساخت آن را ندارید؟ Web Cartoon Maker به شما این امکان را می دهد تا استعدادتان را شکوفا کنید و از آن بهره ببرید. این یک نرم افزار رایگان و کم حجم است که به شما این امکان را میدهد که با کمی پشت کار و آشنایی نسبی با زبان برنامه نویسی ++C بتوانید انیمشن یا کلیپ کوتاه و ساده دلخواهتان را طراحی کنید و از آن لذت ببرید.

نرم افزار طراحی انیمیشن Web Cartoon Maker

 Web Cartoon Maker 1.5 | Size: 6.5 MB | Direct Link

دانلود دانلود با لینک مستقیم و حجم ۶٫۴ مگابایت

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 1,790
  • بازدید کلی : 6,514
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی